Monday, September 14, 2009

ary ny 14 september 2009..!

Akhirnye jd gak blog aku..da lme sgt nk bwt tp xigt,xckop mse plus malas..tp tbe2 mlm ny,sharp 9.40p.m (23ramadhan) aku jadi rajin!haha..then terjadi la bnde alah ny..actually,xdek bnde sgt nk story coz dlm ke-blur-an ag...tp xpe,aku bwt2 cite la ye..hihi..

Hah!!da igt da bnde nk story..!de kjadian yg x disangka pg td,kt skola..tah knp sblm2 ny dak2 klas aku ok je, i mean sume rapat..tp smenjak dua-menjak tiga-menjak ny hbgn kteowg da x cm dlu..besenye g toilet cam bwt rombongan cik kiah ouh!skali pegi lam 8 owg...tp skunk da x cmtu..
Korek punya korek punya korek rahsia, rupa2 nya ade kes kecik yg nk di besar kn plak..de budak terasa dipinggirkan..pastu cite kt owg laen..aduyai!!pliz la wei!xpuas aty ckp je dpn2 k..jgn ckp blkg..ngomong sama tgn aja deh!hmm..xsuka la cm nie...menci taw!(sengau)hehehe..masalah towl..!
FYI,aku kawan ngn sume owg!miskin ke...kaya ke...tu kwn aku..xdek nk memilih sgt..ka lyn aku baik,aku balas baik la..k..
tanak story panjang sgt prob ny..bahaya!

PAPAI..!

No comments:

Post a Comment