Thursday, April 29, 2010

FINAL EXAM.

Wahh! tersangat la lame aku x masok kt sini kn..so sorry,sgt bz till xdek masa+lupa+malas nk berstory klw time ade kat kampus..but now aku da ade kt umah nie ley la nk story2 cket kn..skunk aku ngah ade final exam..tersgt la glabah..yelaa,carry mark aku tah brpe je..tkot giler ouh..

Nak out of topic jap la eyh..kt kampus aku da mcm2 terjadi kowt..n member aku pn ramai ade konflik laa,pe laa..hadoi..!da tua2 pn mau gadow gak ke..hal kecik je kowt..n the latest one is dak blok aku kne tangkap basah plak..pas2 cm ne la x kantoi,kasot crocs sebesar-besar alam kt lua..agk2 la..letak la lam bilik tu..haa,kn da kne tgkp..ade plak dak pmpn blok aku kaki size lua bese..bkn nk back up aw,tp cm x pk dlu sblm btindak..hoho..malu dowh smpai dak2 blok laen pn tw..blok aku gak la paling hot la..bkn pe,hot sbb byk kes mencuri la,ade 'benda' la..haa,yg sal kne tgkp basah tu,couple tu dak pra-dip kowt..sok ade paper,ary ny terkantoi..mmg dowg kne buang ah..amek exam sje je..yg paling xley blah,sorok boy dye lam almari..x mcm kesian lak laki tu nk dowk lam almari lme2..sampai la pak guard sroh pmpn tu bkak almari,bru la laki tu kua..haa,klw x hidop la kaw lam dunia almari tu..heee:)..pas2 kes bergaduh 1 hal..kicik pnye hal pn mau gadow..haih! xpaham aku..pas2 memekak x mcm blok2 laen dengar plak..aku yg dowk level  nie pn segan nk kua bilik g usha aw..haha..yelaa,dak2 blok laen sume kua g tgk pe jd..tu sume gara2 dak pra-dip..
hadoi..!

Ek eh,terlbey suda..hehe..okei2,back to my topic..final exam..skunk aku ade ag 2 paper n slme gap for a  week ney, aku igt nk rilex ah..cey2,mcm pndai je aku neh an..hoho..xdekkkk,aku nk wt past year question la..hope i can do better than my quiz n test before..

Wish me luck guys..!

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment