Saturday, May 29, 2010

Bukan merajok tp leka.

Perkara yg wat aku leka ialah mengadap tenet 24/7.. kali ni aku bgn tdow je tros bukak laptop n on9..! ngan mata sepetnya..perghh!mmg besh la en..sorry buruk cket prangai aku..but this is me..buruk ke hape ke, ade aku kesah..??xsuke suda, jgn nk bleter+bebel+bising=semak! tau??ngehehe..

Tp aku on9 dkat kowl 2 la gak..pastu sibok membalas komen, facebooking, myspacing, blogging, formsringing, ym-ing..abes sume aku tibai..stop ntok mnd n solat je..mkn x pn..pu pap pu pap kt lappy tu, tgk2 jam da kowl 5 stgh..adehh! lamenya aku on9! naseb lappy x ley ckp..klw x, mst da membebel kt aku.. aku x kua bilik dari bgn tdow saaampai la ptg..mkn pn x..fuuhh! giler obses tenet aku nih..x cye haku..klw suroh study cmni tanak plak kn..hish!
hmmm..



p/s: sila cari persamaan setiap account yg aku ade tu..klw btol, dpt adiah..!!

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment