Monday, May 31, 2010

Chillin' at blackstone beach, kuantan.

Plan melepak kt beach bersama kawan2 sbnanye da lame..cme ade yg x jd disebabkan cuaca yg x menentu..ujan laa, ape la..tp beach tu sgt dekat umah aku..umah atas bukit, beach kt bwh je..so, lintas jln da ley sampai beach..haa, spe2 rse nk jln2 kt blackstone tu,jgn lpe menyinggah kt umah aku..ahahaa..yo2' ow je kn..plan pnye plan, 29 mei 2010 baru la jd nk mlepak..tu p x syiokkk sgt sbb owg sgt2 ramai..nk bgmba kt beach pn ssh..ade je mata memandang kami..segan ouh!

amacam blackstone beach??okei kn..?cantek pn cantek..:)


Mirol sowg je laki yg dtg..yg len anak dara..haha..koya hot mamat tu..rambot korea yg xley blah nye..adehh!btw, dye yg anta aku n liyana (tudung putih) balik uma..naek kete mak dye kowt..thnx dowh..klw x, aku kne jln kaki..emm, nanti klw aku rse nk g karok, aku gtw kaw aw..hahaa..


XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment