Tuesday, May 25, 2010

Membeli xsempat belah.


4 owg anak dara pegi East Coast Mall..ade yg niat nk shopping n ade yg window shopping..tp niat paling murni aku laa, TEMAN along beli barang dye:)..masok je ecm,hah!berduyun2 owg dlm tu..mmg la kn, da nme pn shopping mall..weekend lak tuh..sah2 la ramai owg..tp aku x ske klw ramai2 sgt..serabot pale otak..keyh, pas masok ecm tuh,jln2 jap,dari jauh da nmpk kt Body Shop ramai owg..kteowg pn join la skli..waahhh!ade sale..20%, 30%, 50%..wo0www!(o.o)..vibrate la masing2..

hah, tgk la..ramai x ramai owg kt BS..

Lama gak kteowg kt BS tu..sowg2 dowk membelek perfume, lotion, compact powder bagai la..tanak cite byk sgt..tgk gamba suda la ea...:)

  ni promoter sibuk dowk promote brg dye kt along..mmg tugas dye pn..:)

Okei, pas tgk2 perfume+lotion,mst la kte nk tw bape price dye lepas less kn..
(proses mengira oleh promoter)

jd model ntok lotion..

  ni sowg ag kakak aku(ateh) nk beli perfume dye..tgk!50% tuuu!spe x ketar pale..:D
Masing2 da puas hati dpt brg pe yg nk,tinggal lagi nk bayar je..aku ngn ateh kuar tanak serabotkan keadaan dlm tu yg mmg da serabot..tgh borak2 kt lua kedai tu,ade plak aunty agk muda sambil tolak troli dye dtg amek port aku n ateh duduk..haih!paneh2..pastu tinggal anak kt luar sowg2..klw la aku jht, da lama aku amek n jual..haa,baru pdn mke aunty tuh..tinggal anak cmtu je..budak tu x mcm buas lak..nk berdiri la ape la..dok la lam troli tu diam2..!tgk....

 
 Mak budak tecik nih yg baju purple+free hair..

Dah siap bayar, ade lak masa nk snap2..mmg ah,aku ske!haha..modelnya......


sape lagi klw bkn kakak sepupu kuh! haha..

Aku pn ade la beli perfume yg x seberapa kan..bkn cm kowg, perfume RM 100++..aku x la..bkn owg senang..


Hok ni je la haku mampu beli..mung nok tahu harge dye??hoh,gi cari sniri..:) 

 
Ni antara barang2 yg beli tu..

 sorry,hudoh bebenor gambo nye..eden xpndai nk edit meng-edit neh..
tu list brg2 yg beli kt BS..

Sesudah beli segala benda kt BS, kteowg serbu lak kt carefour..cari brg2 dapor ntok along..so cam bese la, klw sowg da beli brg tu mst ade yg nk menambah gak kn..sambil teman along beli barang dye, aku nk kakak sepupu serta ateh bwt perangai la..snap sana sini..antaranya...


Makkk! ina nak barbie ni bley..!!:))

 bergambar kt mainan kanak2..mmg dowg kanak2 ag, aku je teen..:)
yg ni plak aku main cekup je mane2 bear..teramek lak yg cute cm aku..xley nk kata ape la..!:p

 tgk harga bear tu..25 hingget! padahal cinonet je..sentuh je la bear tu eyh ateh..nanti ina da kaya, ina beli kn ntok ateh..:)

 
 Jadi model COLGATE! muahaha..tp klw yg Sensodyne owg laen lak..nk tgk??haa,scroll down..

bkn stakat Sensodyne aw..dye jadi model ntok Colgate ngn Mukmin skli..amacam??hot x?:D

 
Lepas kt carefour, masing2 da lapar..singgah g beli Rotiboy jap..

Kat tgn masing2 ade barang including me..shuping sakan!

Ber-shuping sampai lenguh2 kaki beta..naseb x kejang je la..keyh!sampai disini sahaje la citenye yep..

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment