Sunday, June 13, 2010

Macam ciiii..! haha!

Ape yg aku nk share kt sini ialah gambar2 yg agak x senonoh, agak kelakar dan agak pelik..aku curik je lam web gosip artis n ade la lam fb korang..haha..sorie..haa moh moh, kte tgk gambar ape yg aku mksdkn tu..sabo2..!!hish gelojoh..!

"jeng jeng jeng", pisang berkata..
amacam..ada hot..??
ade plak muka cm shin chan kn..
rilex je pakcik ni pakai helmet terbalik..eh spe kata terbalik???style baru ni bai..
korang bley ke angkat kaki setinggi tu pd usia sama cm nenek tu gak??
gerai sosej okei..hah! korang pk ape..??
persatuan otomen2 sedunia..
israel mcm l*****t ..haa, amek middle finger!:D
pakcik suparman yg taksub pd citer batman..tu sbb kasi anak nme batman..
kompem A+ BM dak neh..
baru la stailo snap cm ni..korang try la..kompem clear gambar..
pe cer???fuuhhhh hot2..!
tu je yg dye mampu..
:))

Mostly gambar yg aku share ngn korang ni korang da tgk pn kn..?tp aku mmg ske tunjuk byk2 kali..hehe..

So?? klakar?or klakar!

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment