Friday, June 18, 2010

Maggi Bapok.

Huh! maggi bapok??mst korang tertanya2 kn ape tu maggi bapok.. nama maggi bapok tuh bapak aku bg..nk tw selanjutnye..?ape yg lanjut??haa, call 1-300-400-500..haha..kidding!

Perbualan anak dgn bapak......

Sedang aku berjalan menuju ke dapur, si ayah memanggil..

Ayah: syirah, buat kn ayah maggi..
Aku: aik, ayh nak mkn maggi??nk maggi ape?
Ayah: yela..cari lah maggi ape ade kt dapur tu..hantam sajalah!

Operasi mencari maggi bermula..

Aku: ha! ade maggi tomyam je yah..
Ayah: tomyam pn tomyam lah..
Aku: alaa ayh, telur da abes..x best la maggi xdek telur..
Ayah: eh xdek ke?

Kami sibuk mencari telur dalam peti..malangnye tiada..

Ayah: ni telur ape?
Aku: mana? o0w,tu telur masin lah..!
Ayah: owh..xpe lah, buat je maggi bapok..

Aku pending seketika..

Aku: maggi bapok??

Ayah tersenyum simpul..

Aku: o0o0wwh!!hahahahahahaa..ape la ayh ni..


Ade sape2 yg paham?? klw yg da phm mmg tip top la korang! mst sains A+ neh..haha, tbe2 lak..Okei, bg yg still pending, bia aku terangkn ape itu maggi bapok..Maggi bapok yg bpak aku maksudkn tu ialah maggi xdek 'telur'..kire cm masak maggi kosong je la..kn klw tambah telur ,, i mean telur aym, ag besh nk mkn..berselera je..so, thats why bpak aku pggl maggi bapok..maggi xdek 'telur'.. 
haha..ade pehem? ley thn gak sengal bapak aku neh kdg2..hehee..mcm2!


XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment