Saturday, June 26, 2010

Saja suka-suka.

Dah boring2 dok umah, marilah kita melepak di tepi pantai yg indah..kat mana lagi kalau bukan Black Stone Beach, Kuantan kn..tu je la port aku dan juga kengkwn lepak..nk jalan2 kt bandar mcm aku dpt plak kn..haa, kne soal siatan dulu dgn Dato Amiruddin Abdullah(ayah)..soalannya seperti dibawahnye yer anak-anak rakan-rakan:
  1. Pegi mana?
  2. Dgn sape?
  3. Ramai tak?
  4. Naek ape?
  5. Buat ape?
Dan jwpn untuk soalan tersebut:
  1. Tempat yg dituju..( Megamall /  East Coast Mall )
  2. Dengan kwn2 sekolah ( Dengan rasminya aku sebut nama sorang2)
  3. Ramai la jugak..( Kalau sikit sgt sah2 ayah x bagi kuar kn..so, aku ckp la ramai..haha..tapi mmg ramai)
  4. Kereta..( Kalau motor jgn harap la aku dpt pegi kn..tp aku mmg xsuka naek motor:) )
  5. Ermm maen bowling, jalan2..( Hak ni mst bagitau, kalau sekadar suka-suka sah2 la x dpt kuar)
Okei, tu antara soalannya la kn..banyak ag tp bg yg penting2 je..
Biasa la, bapak mana x sayangkan anak kn..pulak tu skrg neh da macam2 jd, nak2 kt anak dara..bapak mana x risau (sedapkan hati je nih)..Disebabkan perkara2 tersebut aku hanya mampu duduk dirumah..ceyy, bagi ayat pasrah lak kn..x menahan..!

Sebenarnya bukan hal yg diatas aku nk citekan..aku nk cakap sal gi pantai je..pastu terrr-meleret2 bercite kn..selain melepak, aku teman bestie aku jumpa kwn dia..ade hal katanya..okei, aku no hal..sambil menunggu member bestie aku dtg, sempat ag kteowg men-snap2 sana sini kt pantai tuh..cekidaut yaw!

antara gambar2 aku lah..
================================================================


 seronok berbual dgn pedal(lelaki tersebut) sampai nk terbukak sume rahsia..haha..

my bestie (sorry, aku amek gambar x byk yg cun)hehe..
===============================================================

adek kwn..

Tu je lah yg nk dikongsikan bersama korang:)

p/s: saya semakin gemuk! bila mau kuros neh..??

p/s/s: nk lepak ag lah wei..bile ah?

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment