Sunday, July 11, 2010

Di kampus.

Da seminggu aku dok kt kampus.. da masok sem 2 da pn..kelas lama, kawan lama, sumenye ade lagi..tebiat lame??adehh! mmg susah la nk hilangkan..
Freshie batch ni terlampau ramai kot..serabut pn ade..termasuklah dak2 dari kolej Alamanda masok sini..
Ade yg kerek, ade yg x..cuma aku x tegur dak2 tu la..senyum suda..:)
Bilik aku lak duduk 4 org..naseb sume kawan aku plus classmate jgak..so senang cket..ag selesa..seronok pn ade..bilik aku jd port memember laen bergosip..kirenye bilik aku ni blik gosip lah..
klw masok terasa je bahang panas lam bilik...bese la, byk dosa..haha..
Mula2 bley lda nk bergosip bagai, pasni assignment da berlambak-lambak, xdek nye la nk lepak lama2..masing2 bwt kje je la..

Pastu skrg ni musim rama2 gamaknya..byk kot rama2 kt kampus..da jd cm taman rama2 da..
 see..byk kan rama2..santekkk!

santek bukan..?
naseb la rama2, buatnya musim lebah, x ke naia bebudak lam kampus ni....mmg masing2 mst pegang paper nk lepuk2 lebah..

Ade LDK (latihan dlm kumpulan) lak semalam..boring sial..! cm ape je tp besh sbb dpt knl bebudak dari course laen je la..game dye x fun sgt..cm bese2 je..
klw bwt aktiviti outdoor sronok gak..ini dok lam kelas je..hampeh!
breakfast lak kasi nasik goreng tawar+ayam goreng masin terlampau..
pe jadah?? ish, sabar je la..
klw sem lepas bg nasik lemak klw x silap..haa okei gak tu..
pastu break kejap sampai la kol 2stgh sambung balik..
ptg tu plak dpt mee goreng(ade taugeh kecut)+telur rebus separuh..
waaa, besh nyeeeee!=.="
mampos x lyn!hehe..

Hari ni plak sambungan ntok program kemahiran insaniah, start kol 7.45..katanye la tp kteorg sampai kol 8.05pg..still x start2 ag..bese la, janji melayu kn..kol 8stgh kot bru nk start..
kali ni bwt lam DSG(dewan serbaguna @ dewan sejuk giler!)hehe..
so so so so boring..sempat gak la tdow kejap lam dsg tu..roomate aku, masing2 da letak kepala kt kusi..sume pakat nk tdow..yg tdow teros pn ade, ciap berdengkur ag..haha..xpe, dye x bce belog aku..hehe..peace!^^
aku pegi pn dgn perasaan bercampur-baur..chewahh! pegi dgn paksa rela..dengar je la kn..klw x pegi kang kena repeat lak sem depan..
Pas abes program,masing melantak dulu..isi perot yg kosong sbb pg2 lagi da buang segala harta benda lam perot kn..mkn sambil bergosip, cm bese aktiviti kteorg kn..
pastu TIDUR!woot woot!
aku lak??xley tdow! damn fool! sorang2 on9 cm orang giler lam bilik ni..da cuba nk tdow tp xley..
mata tanak tutup lak..degil gak mata aku ni..hadeh..redo je la..
so skrg tgh tggu yg laen bgn..
oh tidak, aku keseorangan..:(

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment