Sunday, July 25, 2010

Durian Oh Durian.

Hari ni aku shuping sakan ngan member..beli barang2 tu pn sbb ade Junior's Night..kteorg part 2 kne organize kn event tu..guess what, seramai 60 org (2 kelas diploma, 1 kelas degree) kne bwt event tu ntok junior's seramai.....alaaa cket je....300!! terbaek wa sakap lu..da la first time ouh..mampuih x layan..aku bhgn pendaftaran+jemputan pn da rasa penat..ape ag pengarah ntok event ni..perghhh! x mcm giler lak kn..bg masa 3 mggu..amacam der..??fenin x fenin kefala fengarah kte..haa..
then, the theme for juniors is retro and for organizers is office wear..mlm2 kne pkai blazer, heels bagai..adoi.!! tu sebab aku kuar td g shuping sume2 tu..ade dekat 3rat jugak la..agk berbaloi..heee:)

Eh! aku da melencong ke laen da neh..nk ckp sal durian je padahal..sorry2, sengaja la..haha..
okei, pas sampai uma tros serbu mknn..tgk2 kt dapor ade durian! hell yea!! da lama x makan durian..sronok weh balun durian td..sok sambung mkn ag..pastu panas je bdn kn..terbaek dari ladang ah! xpe, jarang2 mkn..bkn kadang2 pn..:)
kaw kaw kaw, cm bese la kn..aku mst amek gambar..ehehe..nengok la weh..

rm1 seulas..kaw tgk ade bpe ulas kt situ??haa tu la harga sebijik durian ni..
nk tw isi durian lak??sat naa..
haa amekkk! kunen je kn..?sedap woo..terbaek wa sakap lu..
okei, neeexxttt!

haa, ini durian nenek aku bg..katanya durian ni gugur masa pukul 9..
amboi, durian ggur pn tgk waktu gak ke..haih..

ni plak, durian-ner..pengupas durian..haha..memandai je..adek haku tu..





okei..enjoy!!
ehehe..

p/s: ble la dpt mkn tempoyak lak neh..hehe..

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment