Friday, July 30, 2010

Secret in my name.

Yeayyy, aku suka x bercakap mlm ni..sorang roomate aku balik, sorang ag g fun fair kt Jengka Highland (Fun Fair je padahal), sorang ag berlayar(tdow)..dan dan dan yg tinggal hanya lah aku sorang..naseb mlm ni dpt wifi..line pn okei je..nk im ngn kengkwn pn rilex je, upload pic pn boley aw..haa, kaw ade ke?xdek kn?xdek kn?haha..byk benda yg nk di share kn tp kali ni entry pasal disebalik nama..nama spe??haaa, teetttt!

Sbnrnya nk cte sal Juniors' Night tp memandangkan pic byk sgt, so terbantut la niat ku ini..nanti2 la aku cte k,.tunggu dpt balik uma dulu..kt kampus ni cm panas je hati klw nk upload byk2 n cepat2..klw setakat gambar tu seketul dua, ley gak tp ni byk lah..

Okei, talk about my name, actually my real name is Lina Syahirah Amiruddin..sy bangga jd anak Amir..ceyy tetbe lak..xigt da sape bagi nama tu..mak+ayah kot..dulu ade tanya tp bese lah aku kan byk ag nk kne igt so hal2 remeh ni x terigt plak..Orang ckp, nama tu doa ntok kita..tu pasal la aku ni lemah lembut, sopan santun, berbudi bahasa, ayu...bhahaha..! tu yg x mnahan..maksud nama Lina tu KELEMBUTAN..caye x?
tanak cye suda..mampos tak layan.. Pastu Syahirah plak mksd dye TERMASYHUR..

Haa, mai ceq nk crita cket neh..klw zaman dolu2, aku cool giler kot..g banda pkai bju besa2, sandle cm laki tu, bedak kdg2 pkai kdg2 x..bila da meningkat besau ni, x pakai da la cm tu..malu..cm x moden lak..eceh! tp yg xley blah, dlu aku nk pkai lipbalm/lipstick pn xske..sllu ckp kt kakak2 aku en, cm pempuan sgt la pkai benda tu semua..tp....bila haku da besa neh, amekkkk! blusher,eyeshadow,mascara and geng2 make up tu aku pkai..walaweyyyhh! ..dorang x gne benda tu pn..tu laa, mengata org lagi..tgk2 kne kt diri sniri..haha..moral of the story, "Jadi lah anak yg jujur..kutuk org depan2"..bley x cm tu?:D

Td tgh belek2 lappy ni ade terjumpa lak 1 game, eh ni bkn cm game tembak2, lumba2 tu aw..tu game kanak2..kte da besa!mni game ntok taw maksud yg x brape nk masok akal..eden apo laie..taroi la..skli tgk2 dapat ni...

haih! mcm betol la plak kn..kebetulan je tu kot..:)

OKEI DAH..TU JE..CHOW..

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment