Saturday, August 28, 2010

Berbuka Bersama-sama.

25 Ogos 2010, budak2 kelas aku bukak pose ngan lecturer tersayang.. eh yeke? sepatutnya malam tu kteowg ade kelas ngan lecturer tu tp disbbkan kteowg nk berbuka pose sesama pastu reramai, x jadi la klas..bwt kelas kat restoran je la..mlm tu aku order bihun kung fu (muak!) sama air tembikai susu (manih leting!)..aku mcm tempah air tu ntok kena kencing manis plak kn..manis dye tanak kalah..tp aku lupa lak nk amek gambar bihun aku tu sbb da kebulur tahap hape da..so yg ade hanya saki baki mknn yg aku mkn n dak2 klas pnye mknn lah..

yang laki berbaju kunen tu la lecturer kami..xley mention name dye kt sini..:)

haa yang baju owen tu pn lecturer kami gak..amacam muka lecturer OM..??muda pn muda..:D

saki baki sahaja yg tinggal..

alahai koranggggg...

tu je gamba yg okei bg aku la..yg laen cm xdek motif plak.. and then masa balik plak bodek2 lecturer berbaju owen tu hantar kteowg sampai ke komplex siswi..firstly mmg dye tanak hantarkan but then da pujuk2 dpt gak naek ngan dye..trimas to En. A****..:)
On the way nak balek komplex tu kteowg pn borak2 la sal kaw JAH..!haha..mmg xley blah..aku xley nk cte lebih2 sal lam kete tuh coz sgt2 privacy..maap la yer..yg aku bley bg hint sal pempuan, tu je..bese la, korek la cket2 cte sal lecturer tu..dye kan muda lagi, mst ade yg di gosipkan oleh para pelajar..ya nggak.??kesiannnn..sabar je la sir..
Sir hantar betol2 depan blok kami..sronok! xyah penat2 jln plus xyah kua duwit tambang..:)

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment