Monday, November 1, 2010

Chillin'

Hey, hari Jumaat arituh aku kua la ngan dak2 senget neh..terasa cam bodyguard aku pn ade gak..ngeh ngeh ngeh..xdek la, aku saje ajak dorang teman jenjalan kt East Coast Mall..igt nk cari wedges lah..eh bkn wedges kt keci la..neh kasot yg pompuan pakai tuuu..okei, aku masok vincci usha2 cket kn..hadeh! byk yg cantek tp sume high heel..oh tanak2..!then pigi usha kt nose plak..hah! ade2 tp kite hold dulu k..sok pigi Kuantan Parade tgk kt sana, mana tw ade..malangnya tade jugak..hari neh dtg ecm semula pigi beli kt nose tuh..hah! puas hati pn dapat yg baru..hehe..
Naseb la cheraf tuh bwk kamera, takyah susah2 aku snap gne hp murah..hmm..merata alam nk snap kn..sampai kt inner wear laki pn jadi..hadoi..!pastu kteorg ade lalu kt bhgn inner wear pmpn la kn, cheraf slow2 kuar kn kamera dye, kepala kt laen tp tgn tu sambil pgg kamera, tros snap..mingung nye lah!pastu bila tgk kt kamera tu masing2 gelak je..nak2 dorang la kn, cheraf ngan zaid..
Last2 jalan tu singgah kt Big Apple, beli donut yg Ateh nk..sume choclate flavour k..mmg syiok x terkata!ecewah!xpe la, tgk je gambau2 kteorg..jgn terkezut kalaw ade nmpk muka pelik2 lam tuh..


pakcik baju merah tu bwt muka la pulop..!


============================================

cheraf dan saya

zaid dan saya.

saya kuar ngn 2 orang jejaka senget neh la..
==========================================
Da jalan2 tu zaid lak lapau..kteorg pigi food court je kat tingkat ataaaasss skali..

gambau makanan kite kasi large ea..!*zaid punya neh, jgn curi..*
fuhhh! berasap kepala zaid!
dulu sy panggil dye mr.bean!
sy x makan pape sbb da mkn knyg2 kt uma..
save cket..bkn kedekot!
===================================
Da jalan2 kn lam ecm tu, ternampak satu kedai yg jual sourvenior..ade anak patung sume..
somel je..!
kteorg ape ag, snap snup la..




MUKA MUKA PELIK!







=================================
dah2, jum ler balek..!

tadaaa! sy beli neh je..
muka kenyang!
tuan punye kete..
=====================================

Pabila sampai di umah,tiada lagi penggunaan kamera mahal..
hanya menggunakan kamera yg mega pixel nya 2 shja..
dan hasilnye.....
beli 6 ketul je sbb bilangan org dlm uma ade 5..

neh lak namanye Donashi..besh gak la..
Terai lah!

ni lak duta Donashi yg kusut messy..hehe..
pastu aku suroh dye bwt cm neh lak..
tandanya besh laa..sampai mkn pn comot2 tuh..!

p/s: thnx guys, teman aku jenjalan..nanti abes final kite jenjalan ag okei..?:)

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment