Monday, November 29, 2010

Motif sangat!!!!

grrrr! stop annoying me la brader..

Amboi, tanda seru banyak benau!haih, marah punya pasal kn..knp?? neh eden nk storie morie kt korang..
Hari tu, tgh syok layan lagu, layan fb, baca blog, n tiba2! pelepop! kawan kelas aku IM kt fb..dye cakap," ade orang admire awak"..heh! terkezut beruk sy neh awok tw dok? yelaa muka kita yg x seberapa cun tp macho pn ade admire ke? benaran lou..?? then aku tnye kat member aku, "heh! sape je? ish kaw neh..mandai je kan"..member aku telah jwb "tgk wall dye..dye guna nama M------- K----". aku pe ag, sepantas kilat impak maksima la bukak page MK (nama ringkas) tu kn..yela ne la tw dak skola lama ke, ape ke..aleh2! hadehhh! org laen..aku x kenal pn dye.. guess what, perkara paling aku x suka, dye g share-nya profile picture aku kt page dye then tulis tah pape..ish da la x mintak ijin..waduhh3, gue marah banget neh..kok aku ketemu sama org aneh gini ya..? yaa bilang aja kalo kamu itu mau kwn sama aku..cuman, jgn nanya aku soalan2 yg sama dong..aku capek..bisa bikin hati gue panas..!
halamak! sorry2..!terkeluar speaking indon plak..x sengaja la brader sbb marah sgt, tbe2 tertukar..
Okei, back to MK story, before this dye ade je add aku n ade im aku..mula2 lyn la kan (nk ckp aku neh x memilih)..yelaa org nk kwn ngan kite tp lama2 perangai makin PELIK! tanya soklan berulang kali kot..x suka ah!x taw la kalaw ade sape2 ley tahan dgn perangai mamat yg pelik tu..mmg wa suspek lu lah! eh respect!
Da la, aku mls nk cenghita bebanyok sangek..korang tgk je la ape dak tu post kt wall dye ea..homaigad!


actually 3 kali dye share page aku..motif??


mr a***, aku masukkan gambau kau tu xpe en..:)

Tengok, ape la mslh dak tu nk share bagai pastu post pelik2..!oh maannn, plizz lah..

TO MK(kalaw baca la) : sila berfikir dulu sblm bertindak okei..jgn nk share sesuka hati..disbbkan nk jaga page awak, sy hitam kan nama awak tu..haih!

OKAYTHANKSBYE!

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment