Sunday, January 30, 2011

Dah nasib badan..redo je lah.

Haish, sumpah la boring duduk kat kampung..kazen2 aku x balik lagi, cuma family aku je yg ade..wei, bila hangpa nk mari neh???boleh la kita bergosip-gosipan (ehh ade ke ayat tu?)..x sabau da neh..haha..asal gosip je masing2 ketar kepala kan..hampes betul! Xpe lah, hal tu kita tolak tepi dulu naa..

Semalam sehari suntuk aku dating ngan BF aku a.k.a Peah..merayap x tentu hala tapi dlm x tentu hala tu pn, ade jugak barang yg di bawa balik rumah..ape kah itu???haaa, mana boleh bgtau..adakah dapat bawak balik BF?rantai emas?kasut lagi??or bakal suami terus..ehh?teetttt! o0ps, no no no..secret tuuu..:p
Kiteorang kuar dari jam 12 tengahari sampai lah 6.30 lebih2 petang..pegi Megamall dgn ECM je padahalnya..plan nak tgk wayang tp x jadi plak sbb x cukup badget ouh..
Kat Megamall tu aku makan double cheese burger kt mekdi je..igt boley la tahan perut sampai ke malam (ayat poyo) tp x boleh jugak..dlm jam berapa tah aku pegi dapur, terkam terus nasi goreng kampung..ahhh lantak lah pukul berapa, janji perut aku x bising..tapi malangnya aku......

Esoknya(hari ni) pulak, aku berlari sepantas kilat menuju ke TANDAS..kalau orang kampung aku panggil TOILET..biasanya nk bangun time subuh tu liat kemaen tapi hari ni dgn mata nk tanak je bukak, boleh pulak berlari kan..fuhh dahsattt2.. lepas selesai SEMUA TANGGUNGJAWAB tu aku tidur terus.. bangun pulak pukul 9, g terkam tandas lagi..dan lagi..lagi..lagi..dan lagi..hari ni je tah berapa kali aku pegi tandas..lemah longlai aku dibuatnya..cewahh!ayat nk skema dow! mak suruh aku minum air teh pekat..aku x suka teh tp terpakse lah minum untuk diri aku jugak..
Lepas tu, x cukup sakit perut, pegi pulak kat kepala..hadoi, x larat mak macam neh tawww nyah tapi apakan-daya-masa-tak-akan-kembali..ehh??tu mcm lirik lagu..:p
Kelapa Kepala pulak buat hal..fenin lah, fenin! suruh ateh urut, x menjadi jugak..aleh2 suruh ayah je urut kepala neh..boley pulak ayah perli, dia ckp aku dah nampak KURUS dah sbb asyik pegi toilet..saje je...:( Erkkhhhh! sendawa seribu-enam-ratus-empat-puluh-tiga-kali..angin sepoi2 bahasa la katakan..banyak x.?yerr baiklah, tu bkn fakta pun..heee..
hmm..keracunan makanan barangkali..papehal pun, aku terima je ngan ape yang aku kena..:')


 MUKA SAKIT..(x ley blah dow)



XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment