Sunday, February 20, 2011

Pergi rumah Anak-anak Yatim..Seru banget!

Seronok giler pegi rumah anak-anak yatim + anak terbiar..dapat kenal ngan dorang, borak2 ngan dorang, tanya masalah dorang, ajar dorang..macam2 lagi lah.. kesian sgt tgk dak2 tu..masing2 mcm kurang kasih sayang je..ehh bkn macam, da mmg kurang pun..hari tu besh je sembang2 ngan dorang..rasa mcm nk pegi lagi tp xtau bila ade masa free..sigh~

Kiteorg bg mkn kat adik-adik tu sume..muka masing2 happy je ouh..suka aku tgk..ade tu malu2, mkn pun nak malu2 tp lepas mkn aku keluarkan hp ntok snap gambar2 dorang..pastu semua nak serbu aku, bukannya sbb nak borak ngan aku tp sbb dorang nk pinjam hp..amek2 gambar semua lah.. hampesss betol tp aku bg je la sbb tgk muka dorang tu mcm kesian giler..


Mula-mula sampai tu kena la borak2 ngan tuan punya rumah..sembang2, tanya kisah budak2 tu cmne..



 Haa nampak x tangan katang aku buang kulit timun..(nak jugaaakkk!)
 Lepas tu baru la boleh serang kat dapur..bkn ntok cari makan okei....
tp ntok bg dorang makan..separuh drpd kiteorg buat sandwich, yang lain kt
 ruang tamu ajar adik-adik buat homework.



Tgk kakak2 yg mengajar dorang ni..ade bakat jadi cikgu ouh..kan Peah si baju coklat???=P

 ek ehh ade kepci lah!


Bagi adik-adik makan dulu..

 ade kelinci laaa! chumeylll!

 budak pakai baju biru tu la malu2 masa mkn tp lepas tau aku amek gambar, terus je nk terjah aku..mengada betol..=.='

 budak baju oren mmg suka buat muka pelik..bagus! aku da ade pengikut..nyiahahaha!

 x sopan betol kakak tu..ish!





yeahhhh! kami lagi..=)

============================================================================
SELAMAT NONTON YAAA..!

video

XOXO Leena.

2 comments: