Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru!

EH! sedar tak sedar dah dekat 3 tahun aku tak pergi sekolah..malas doh! kerja sekolah berlambak-lambak, cikgu membebel-bebel, kena ikot peraturan lah, hape lah..mcm2! malas la aku pergi..mak ayah aku pn dah tak peduli aku nk pergi ke tak.. nyiahaha! hmm cukup! semua tu aku tipu je..

Macam mana la nk pergi sekolah, SPM pun dah lepas..kejadahnya kak oii!ade rasa nk bagi kaki? ohh, sila simpan kaki tu..alhamdulillah aku ade dua kaki, xperlu tambah2 lagi =)
Tiba-tiba rindu pulak zaman sekolah..kalau dulu, hari-hari cakap tak sabar nak habes sekolah..konon bebas la.. tak payah ikut peraturan semua tu..hadesss! dasar anak kecil..! tapi seriously aku suka pergi sekolah sebab ade kawankawan JE..!suka lepaklepak ngan dorang..dan dan dan suka gila masa form 5..aku ade kawankawan yang sumpah awesome! rindu la woi!

jamuan akhir tahun
orang lain sibuk bergambar, yang tepi tu sibuk nak bungkus mknn  bawa balik..
hampess!haha..

Dah x banyak gambar ngan dorang sebab x jumpa cari dalam lappy ni..adoi! yang atas tu pn okei lah..
Motif pegi sekolah sebab nk jumpa+lepak ngan kawankawan..sumpah teruk perangai ouh..cikgucikgu pun bengang je sebab ramai x buat homework..tapi kalau subject BM tu kena buat la..cikgu garang! yg mana cikgu mcm boleh blah lagi tu, x payah buat kerja..bahaha!
Masingmasing pun dah belajar jauh..=')

Baiklah! aku rasa mcm dah terlajak jauh sangat dengan tajuk..kikiki..Memandangkan hari ni hari guru, aku nak ucap lah SELAMAT HARI GURU dekat Cikgu Nor Zuarina (guru kelas) sebab boleh sabar dgn perangai kitaorang 5 Amanah 2008..

peduli kan muka aku tu..tau la cute (okei tipu!)
yang penting Cikgu Zuarina tu..=)
ni masa jamuan jugak..makan ala kadar je tapi bahagia seronok tu yang penting!

DAN DAN DAN...Selamat Hari Guru juga untuk cikgucikgu netball saya!

masingmasing muka hangus je..
Alhamdulillah kami Juara dlm Kuantan kot..yeayyy!
First time tu..masuk paper lagi..hee..

Dalam circle BIRU tu cikgu ZAMZIAH, circle MERAH cikgu NOORIN, circle PINK cikgu Salwa (kalau x silap)..SELAMAT HARI GURU yer cikgucikgu!

Zaijian!

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment