Saturday, July 2, 2011

Eleh!

HALOO!

Semalam baru sampai kuantan, saja gatai2 nak balik rumah..duduk jengka lama-lama tu boring lah..x tau nak buat ape..so minggu ni balik!yeayyy!

Sampai je rumah, mak tanya....

MAK: Ehh, balik lagi? ada cuti seminggu ke??

Aku bajet mak nk tatap muka aku..yela, nak anak dia cuti lama-lama kan..musti rindu rinduan ni!
AKU: A'ah..tak lah, saje balik hujung2 minggu..boring dok jengka, baik balik rumah..boleh buat kije sikit..
MAK: Laa, igt kan balik sebab ade cuti lama.
AKU: ehh tak lah..
MAK: Kalau macam tu baik x yah balik. membazir duit je.

Hambek kau!! mak cakap cmtu..uwaaa! ;(

Malam semalam aku duduk je dalam bilik..malas nk tengok tv sbb ngadap fb lama sangat, jadi malas nk buat pape..melingkar je atas katil mcm ular sawa kenyang..
lepas tu mak masuk bilik, konon-konon jenguk aku buat ape laa..
aku buat dekkk je..saje nak tgk mak cakap ape..
dah dua tiga kali jenguk, aku tanya la nak apa..mak pun masuk then duduk atas katil..
rupa-rupanya nak borak ngan aku..eheiii, so sweet..
*eleh, rindu rinduan letteewwww!tau sgt! (perasan)*
aku layankan je la mak aku bercerita pasal kain lah, baju raya lah, pasal ateh (kakak aku) nak kawen bila lah..blablabla..
Lepas habes rindu rinduan, terus mak cakap mengantuk..dia nak tidur..
*amboih, sebelum tidur kena borak ngan aku dulu..kalau x jiwa kacau..yela, org dah rindu rinduan dekat anak dia (perasan nak mati!)*

haish! macam-macam la mak ni..
dahh tu je..

peace yawww!

Okei bye!

 XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment