Saturday, August 20, 2011

Si Comel yang bakal KACAK! :D

(entry yang penuh dengan gambar!)


Salam! awal-awal lagi aku dah cakap yg entri aku kali ni banyak gambar je..
Kalau malas tgk close lah cepat-cepat..
kalau tanak rasa menyesal la..cewah! (poyo!)
tapi sebelum tu aku nak bagitau..Ahmad Irfan Haziq dah besar! pipi dengan perut dia makin kental!
huiyooo..!geram gila..
aku tak sempat jumpa Haziq sbb dia datang hari Rabu pastu balik hari Jumaat..tapi aku dah pesan kat ateh, suruh dia amek gambar banyak-banyak..lepas tu 3g ngan aku..
memang tak puas la kalau tgk dlm screen je kan.
takpe lah, takde jodoh la tu kot..
Lain kali pulak lah jumpa dia..
dahhh, masanya untuk tgk gambar-gambar dia..




Haa ni keje bapak dia..


tgk pipi ngan perut dia, kental kan?^^

Itu je..

Okei bye! :)

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment