Friday, November 11, 2011

Gala Dinner DPMM Pahang 2011 (Cerita lama)

heyhooo! sekarang aku dah tak serancak dulu nak update belog segala..tak tau lah kenapa..padahal ada je masa untuk update tapi tu lah bak kata orang kampung aku, LAZY..hari ni aku kena update jugak memandangkan dah lama sangat-sangat dah aku mendiamkan diri kat belog ni..kesian pembaca-pembaca belog aku tertunggu-tunggu entry baru..cewah!!(poyo)

Untuk entry kali ni aku akan banyak tunjuk gambar dari membebel..sekarang aku dah jadi pendiam (pendiam la sangat), so bebelan kak munah pun dah tak banyak la..

Ekceli event Gala Dinner DPMM Phg 2011 ni dah lama..buat kat The Zenith Hotel.. masa study week hari tu tapi nak tunggu update tu punyaaaa lah lama..sampai nak habis sem break dah ni..teruk teruk teruk!

Rehearsal kitaorang hari sabtu dari jam 7 lebih malam sampailah 12 lebih tengah malam..fuhh mmg penat! nasiblah rumah dgn hotel tu dekat je..

Kitaorang pelajar Uitm Jengka untuk Office Management (OM) course,part 4 and 5 dikerah diminta jadi usher kepada VIP and VVIP yg datang..Tema malam tu ialah hitam,silver dan putih (kalau tak silap)..tapi untuk student macam kitaorang ni kena pakai warna yg seragam iaitu Hitam..aku ni mana la ada baju cantik-cantik(tak cantik mana la) warna hitam sbb tak minat sangat..belek-belek dalam almari baru terjumpa mak ada bagi jubah yg beli kat Mekah dulu..so pakai setakat tangkap muat je lah..malas nak beli lain nanti membazir je..

So! moh ler nengok gambo-gambo sebelum, semasa dan selepas event tu =)

Rehearsal : Dinner dulu.


Ni baru separuh


Ballroom

Muka kepenatan sangat sangat terserlah..pucat!=(
artis jemputan: anuar zain, jaclyn victor dan adibah noor
semua mantoppp!
=======================================================================

Semasa event

Saya di bahagian sambutan!Duduk depan pintu..so dapat la jumpa VIPs.. Dapat salam dengan Sultan Pahang ngan bini dia lagi tauuu..kau ade??(jakun) 


gambar sangat tak jelas : Abang Anuar Zain  =D
Jaclyn Victor
Adibah Noor

 Tak sempat amek gambar Sultan Pahang menyanyi dengan Kak Dibah kita..rugi rugi..

========================================================================

Selepas







Lecturer ni..cantikkan?? tak lama lagi dah nak kawen pun..untung laa..



Okeh! ni je aku boleh kecoh-kecoh..

Adios!

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment