Wednesday, April 25, 2012

Kalau bengang sangat pun tak kemana jugak.

Entri pendek

Mahu inform kepada awak semua yang mempunyai MukaBuku/Facebook saya.
Bahawasanya saya TIDAK LAGI menggunakan Facebook tersebut kerana banyak masalah yg telah saya hadapi.
Ye, TIDAK LAGI! TIDAK LAAGI! TIDAK LAAAGII! #Hamekau!
Jangan pusing.
Jangan pening.
Jangan rungsing.
Bagi mereka yang ikut Twitter saya, mungkin mereka tahu kenapa.
So do not send any message(s) on my Facebook account.
Ikut burung saya sahaja ya..err maksud saya Twitter lah. amboih, pikir lain pula dia.
Nanti saya buat Facebook account yang baru.
Jgn bersedih hati, sayu, pilu dan sebagainya. #poyo
Oh tidak lupa juga kepada Tiptiptuptuptaptap yang membantu saya tadi dalam menyelesaikan masalah tersebut tapi tak menjadi juga.
kata superhero kan?haha! #muntah
Maaf kerna menyusahkan.
Dah, terima kasih.

XOXO Leena.

2 comments: