Wednesday, April 18, 2012

My Boyfriend.

Amboih, asal boipren je laju sangat korang nak baca kan ? :D
Iya, memang aku nak cerita pasal boipren tercinta ni..lama sangat dah tak jumpa dia..and haritu dia datang rumah sekali dengan parents nya lah..alahai makin comel pulak aku tengok boipren aku sorang ni..rasa tak sabar nak peluk-peluk, cium-cium semua..al maklumlah lama sangat tak jumpa..masa aku kat Jengka, kitaorang 3G je..dapat jugak la terubat rindu kat hati ni..#poyo.
Masa dia datang haritu, family aku suka sangat..amboih semorang nak cium-cium dia kan termasuklah aku..hikhik!
Dia datang hari Rabu 2 minggu lepas (sekarang baru nak update..booo!) then balik hari Jumaat..kejap sangat dia datang..tak puas nak tatap lama-lama tau..tapi takpe lah disebabkan ayahnya kerja Sabtu tu, kena jugak balik..dia cakap nanti nak dtg lagi..yeayyy!
Oh ya, dulukan muka dia lain..sekarang dah lain dah..mungkin faktor umur yg makin meningkat tu jadi camtu tu..takpe, makin kacak! :D
Pasti engkorang nak tgk sapa lah gerangan lelaki itu..yelah nak tunjuk la ni..

yang ni okei tak? ehh tak boleh, tak boleh..
tu cousin aku lah..
saje interprem..
my boipren!


ehh pun bukan maa..
tgk mata, tgk senyuman pun boleh tau.. -.-'
my cik and i..not my chick but cik..Abang Cik! :D


Okei lah, kali ni betul-betul tunjuk ai punya boipren..tak tipu punya..ai janji! #gedik.

















































TADAAA! 

Ni la boipren saya yang kacak lagi ganteng!
ganteng la sangat -.-'

Hye, saya Ahmad Irfan Haziq bin Ahmad Qadumi.
baru je 11 bulan.
saya sayang Aunty Sherry saya a.k.a gelpren saya. #me.
hewhewhew.




Orang baca novel, dia pun nak baca jugak.
haa amik, baca semua.

Ternganga je mulut dia..senang nak makan semua benda termasuklah....
|
|
|
V
Penyepit baju.


dah boleh jalan-jalan dlm walker.
dah pandai berdiri sikit-sikit..walaupun tertonggek-tonggek.
#sexy
dah pandai merangkak..opkos la, kan dah 11 bulan.. :)
amboih jambul dia tinggi taknak kalah pulak.
daaaan dah pandai pegang botol susu sendiri. yeayyy!
dengan atok dia.
gigi pun dah ada 2 atas, 2 bawah..

haziq tengah main dengan atok.

Itulah gambar boipren saya yang amat saya cintai..ewah! #gedik.

Nanti kalau dia dtg rumah lagi, boleh share pasal boipren saya lagi..hokeyyy?beres? ;)

Dah bye.

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment