Thursday, April 5, 2012

Siapa paling sepet?

Hari sabtu yang lepas aku telah keluar berjalan-jalan, shopping tak shopping mana lah kan.. tapi nya sangkut jugak selai baju..ahh perempuan, kalau keluar lepas tu pulang dengan tangan kosong itu mustahil..mesti ada je nak beli..kalau bukan, handbag, barang make up, baju, kasut, aksesori tuu, at least makanan ada kat tangan..tapi hari ni bukan nak cakap pasal barang-barang tu tau..

Aku keluar dengan family..masa dalam kereta, aku keluarkan kamera..bajet nak amek gambar sorang-sorang la..poyo-poyo gituwww..eleh macam korang tak biasa pulakkan? kadang-kadang takut orang lain nampk kau poyo depan kamera, kau amek gambar dalam bilik..tak pun tgk kiri kanan dulu kasi orang tak nampak pastu slow-slow je snap kan?mcm lah aku tak tahu..aku pun buat macam tu jugak laa..eh..?
hmm biasanya orang lain mesti taknak interframe sekali..eh alih-alih ada jugak nak menyelit..sapa lagi yg suka menyibuk kalau bukan Ca'a(adik) ngan Ateh(kakak).. Mula-mula konon amek gambar formal la, senyum kemain manis lagi hengkauuu! lepas tu buat mata sepet pulak..hah! sapa yg menang??meh cekidaut!

ayu la konon.
ek eh, ca'a main intai-intai pulak.
iklan ubat gigi.
so yeah, sape paling sepet?

Aiyak! mata sorang-sorang kat mana ek?-.-'




XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment