Saturday, June 9, 2012

Tamat Zaman Bujang.

Assalamualaikum dan hai!
Lama juga aku tinggal blog ni pasal balik kampung punya la lama. balik kampung pun sebab kenduri buat kat kampung. apsal kat kampung?? haa pi tanya ayah aku. Oh kenduri?? yes kenduri kahwin la. tahun lepas dia dah bertunang. so tahun ni dia melangsungkan perkahwinan dia pada 27 Mei 2012. siapa?? aku mungkin?eh memang... memang ada sangat orang nak kahwin dgn aku kan. sapa lagi kalau bukan kakak saya yg  sorang lagi tak kahwin lagi tu, ateh! dan pengapit dia mesti la adik dia ni..ihiks! :')
bagi gambar pula yg bercakap hokeh?=)

Kenduri di Kuantan.


Meeting dengan sanak saudara sebelum hari kejadian.

Big boss sedang bagi tugasan..tuddiaaa!
Main teka teki dengan budak-budak..layan je laa..
Keesokan harinya.
Bilik pengantin yg sederhana :)

Pelamin. (ye, semua orang tau lah! >.<)



Tunggu incik abg datang kewww? haha..

Amboih, sempat lagi bergosip.. kelas kau jah!



Saya jadi pengapit. sumpah kekok..grrr..


penyambut hantaran.



nampak tak beza ketinggian Abang Ayie dengan Ateh..?



Kipas kipas! jgn tak kipas!

Keluarga abang ayie.



Seronok benor dia..





nak ada warna kuning jugak. so cepat-cepat salin baju lepas jadi pengapit.
sedara mara. ni baru suku.
"YEAHH!"kata pak ndak.
mcm abang nas ahmad dlm mentor pulak.

=======================================================================================

Kenduri di Terengganu.


















Dah selesai majlis, kita pergi Pasar Payang.
Tgk tu orang KL shopping.
Nampak tak yg angkat plastic bag hitam ?
Haa juara shopping untuk hari tuu..haha..
Makang kepok lekor..sedak!

Okei dah, jom balik!
Muhammad.
Melawat masjid terapung kejap.
atok dan haziq!

Orait, tu je nak story. yg penting bukan aku yg kahwin tau! :)

XOXO Leena.

1 comment:

  1. muka ateh macam sharifah amani hahha! Nak sain!!! :B

    ReplyDelete