Monday, December 24, 2012

Alhamdulillah. Dah bertunang pun. =)

Sabtu lepas (15.12.2012) ada orang bertunang. Woot woot! dah selamat bertunang pun. bestnya sebab dah ada yang cop kita kan. So lepas ni tak boleh nak menggatal lagi dah. Kami buat kecil-kecilan je. Orang kampung kata bertunang cara koboi. Takyah ada pelamin bagai, setakat sarung cincin dah memadai. Duit pun tak bayak keluar. Jemput sanak saudara je. Hokey sangat dah tu jah oii.
Tapi kalau ada yang rasa nak buat gah-gah, duit keluar macam ayor, pun boleh. Takde masalah pun. Kita bincaaaang. (gaya Johan raja lawak). Eh tetiba!
Malas nak membebel banyak, korang pun malas nak baca kan. Tengok gambo je sudoh!


sebelum hari kejadian, susun kerusi meja dulu.

kami buat majlis tu lepas Asar.
so masak disebelah pagi/tengahari lah.
tak guna khidmat katering pun.

kesian dorang kena torcher dengan tuan rumah.
Makchu kata "korang kena jugak petik semua buah pelam tu. kalau tak, takleh makan tengahari!"
ok, tipu je.

======================================================================

Sesudah Asar, rombongan dari pihak lelaki sampai.


dari baju melayu putih dan semua ke kanan tu dari pihak lelaki.

sedara mara pihak lelaki.

"Ya, kita bincaaang"

ayah bergurau senda pulak.

sebelum majlis bermula, kita berdoa.
semoga majllis diberkati dan berjalan lancar.
Amin.

ready? ready?
Gadis berjubah kuning bertudungkan ungu nak turun tu.
 =======================================================================


Inilah cik pentunangnya.
=)

ni susu + milo ke apa? haha.

======================================================================

Alhamdulillah dah selesai.
Sesi bergambar dengan semorang pula.

ni dengan bapak orang.
buat-buat malu pula. geli ketiak ai! =D

semua sebaya.
tapi yang tengah lepas dulu.









Okei, sampai kat sini sahaja ya! 























Termenung jauh.
Takde sapa datang merisik kita. :'(




Haha. masak pun terkial-kial lagi.
jangan berangan lebih-lebih hokey.




Adios!

XOXO Leena.

2 comments:

  1. aku pikir kau yang tunang wei. -.-'

    ReplyDelete
  2. ahaa.. ada ke yg nak bertunang ngan aku niii? bleghh!

    ReplyDelete