Monday, June 28, 2010

Hadoyai.

Hey, apa diatas..apa diatas?(what's up)..ceh tiba2 lak kn..saje je..boring lak pepagi neh..xtw nk wt pe..kt fb x ramai yg komen..sume g layan bola termasok la Mr. L..o0ps!sapekah itu?teettt! ahh suda..xyah tw lebih2..cket2 bley la..korang x cukop umow..belom mumayiz..eh betol ke eja cm tu..ehmm lantak lah..haha..

Semenjak umor aku semakin meningkat dan aku semakin matang nih, aku da x pandai nk pose ouh..Kalau dulu, masa skola  kn, kemaen ag dok chekikkk chekikk (bunyi kamera)..sibok snap sana sini..skrg da kurang da..
Oh, tadi aku sibok cari gamba masa zaman muda mudi mudo dulu..termasoklah zaman kanak2..yg masa yg chumeyll2, sexy2 tuuu..tp x ketemu plak..hadehh! baru nk share..kn kn kn?xpe la..xdek rejeki kot..tp klw aku jumpe, janji aku letak..okei?? buat masa ni aku tunjuk lah gamba yg pose supe tule je pose nye..gambar yg di snap bebebebebeberapa hari yg lepas..agk lama la kn..hehe..okei nah amekkk!

ada nmpk? x nampak buta!haha..tgk2! fake smile kot aku bg.. aku hanya mampu tunjuk gg je..tu tandanya aku senyum..haa..(senyum paksa)

ni lagi kaw2 senyum x ikhlas lgsg kn..The best i can give for u'all is a fake smile and dead eyes..adoi! sumpah aku x pandai nk pose bagai..
xpandai dowh! kaw model???haa aja aku pose..bley kn?bley kn? alaa, kite kn kwn..masa kecik2 dulu selalu maen guli same2,teng teng sama2,mandi sama2..kannn?heee:D

Okei, aku x patut membebel mcm nenek tua ntok gamba tu..sgt merepek kn..da la kang melalut yg tah pape ag..tu je gambar yg nk share kn ngn korang..byk bukan?lebih dari 1 tuu..byk pe..hehe..

p/s: sorie, gamba cm hudoh cket..eh bukan cket, hudoh byk sbb gne kamera 2mp je..snap by fon ekceli pas2 gegar2 la cket..:)

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment