Monday, September 6, 2010

Berbuka Bersama Roomates

Haih! aku ngan Ebam2 kena belanja Si Anjang n Peah berbuka sbb kteorg baru dpt duwit pinjam je kn..suka la dorang aku ngn Ebam2 blanje kn..?mengada..! ahh, kaw mkn ape aku beli je..jgn ngade2 nk memilih sgt..lempang lemak tu karang baru tw..hahaha..
Emm blanje dorang mkn KFC je sbb kt Jengka KFC la paling HOT kn..haaa aku bawak korang g mkn kt situ..abes je kelas pkol 5stgh, Anjang ngan Peah tros je naek van pegi cop kn tempat kt KFC..mne la taw ramai org kan..kang x tercapai hajat kaw nk mkn..mengidam plak! ssh aku nanti..meracau x tentu pasal..klw bley masa tidor pn nk sebut2 KFC..ngehehe..xla, tipu je..x dpt KFC , kaw nk PIZZA HUT kn? berlagak..!:p

Okei, pas dorang sampai je kat KFC tu Peah gtw aku orang ramai giler babeng kt situ..full! naseb dpt tempat..aku ngan Ebam2 g ATM..kuarkan duwit sume then g bazar jap..beli kuih-muih pastu baru la gerak ke  KFC..beli ape yg patot..ayam tanak byk plak kn..2 ketol sorang suda..xley byk2 nanti demok! muahaha..
Skali aku da sampai lam KFC, tgk2 kusun! xdek org pn..mmg la xdek org, tgk jam xsampai kol 6 pn..hampeh kaw nyah! ckp ramai kn..?baru nk cuci mata..mne tw ade mamat2 emsem ke tp malangnye xdek pn..xpeee, aku igt..punye la smgt nk blanje neh, dtg awl kemaen ag..pastu lam kol 6 lbey cm tu baru la ramai..ruih rendah! cm pasar ikan plak..masing2 bercakap tanak kuat plak..eh mcm aku je.
Sementara tggu berbuka, cm bese la snap snap lerrr..cm xtw plak..haih!

2 ketul donut je beli..ckop lah..bkn abes pn sbb x sedap..

2 ketul ayam sorang..
wedges 1 sorang..aku tw korang ske mkn wedges kn..haa amek..

fries pn ade..cm bese la tu..

air strawberry ade 3 je.. aku ngan ebam2 share lah..bg yg laen tu minum puas2..
sbb kteorg beli air dragon fruit ngn air kelapa..:)

Ebam2 ngan Peah..
korang nmpk kurus! kuang hajaq!
but well, tgk la tgn spe yg snap kn..:D



alalala so manisssss..tu Anjang ngn tuan pnye blog neh la..hee..

EBAM2! KAW NAMPAK KURUS LAGI LA..
ahh tu sume dusta..hahaha..*jeles*

Okei dah! tu je gambar yg bley share..lpas mkn, lepak2 jap baru lah blah dari situ..

p/s: babes, sorry x letak name btol korang sbb...suke hati aku lah..hehe..

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment