Monday, September 6, 2010

Rezeki Melimpah ruah

Klaw korang baca entry yg lepas, aku ade cite sal mkn kt KFC tu kn..x igt??okei xpe..juz tekan kt sini.. lepas masing2 da kenyag, tros balik..dlm pkul 9 lbey Jah sampai dari Melaka, dye singgah plak bilik J201 (blik sy dan roomates)..yg sweetnye dye bwt cookies ntok kteorg..alahai, skenye sy! walaupun prot ngah boncet n pnuh dengan ayam kepci td, aku bantai gak cookies dye bwt tuh..sedap tp ade yg terrrlebih sdap sbb itam sgt..rse pahit2 cket..xpe mok, nanti u bwt better ag okei..jgn bwt masa pg2 buta..nanti hangit lagi..ngehehe..

ade nampak yg itam2 tuh..haaa sodap tuh bai..!

ahh! masing2 nk memilih..mkn je la..hehe..

ini anjang! hahaha..aku bg la kaw jd model cookies neh jap kn..:D
ape neh??? oh itu biskut sama sos cili..mkn together gether..neh bkn tgn aku aw..
tgn Peah tu..sumpah! dye mmg pelik ouh!

================================================

Pastu da sedap2 mlayan biskut Jah bwt neh, dtg sorang ag ag member bg lauk..pergghh! heaven aku mkn mlm tu..lauk ada, nsik ade, biskut ade, buah rambutan pn ade..complete!xyh ssh2 pk nk sahur ape..


lauk pauk..buah rambutan sekotak kt tepi tu..xnmpk??pendek leher..!haha.

tadaaaa! ini dye JAH..! 
*mok! u nmpk demok+bolat! hahahha..*

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment