Friday, November 19, 2010

Oh no..!!

Pagi td aku tersangat la rajen sampai 3 round aku basoh baju..eh bukan mmg selama neh aku rajen ke.. ahh xpe la tu..tp kali kedua aku basuh tuala, klw org kampung aku pggl towel.. nk basuh 5 helai je tp sabun kemaen byk ag aku isi..mula2 mmg tersalah isi tp bila pikir2 balek, xpe la kot sabun terlebih..ley wangi kan towel..basuh plak gne semi auto washing machine kt umah along..dgn penutupnya xdek kn..air pn kne bukak tutup sendiri, pnat..
Sementara tunggu mesin tu dok berputar, aku lex2 dlu tgk tv..dengar je mesin tu stop, tros bgn nk bilas ngan air laen..tgk2....! makdatok!!! pe da jd neh..terkezut sy tgk buih sabun hampir keluar dari mesin basuh..damn!basoh baju guna mesin basuh pn bley fail ke nyah??hadeh!

Lepas mesin basuh stop, aku buang sume2 buih sabun, amek towel2 tu bilas gne tangan je..tu 1 kije plak nk buat..pnat doh..saket blkg haku.. da suda bilas kasi kurangkan sabun, aku basuh balek..letak lam mesin basuh without sabun..fuhhh! da kurang cket buih sabun nye..tp still ade la..
Fade haku nk tggu lama2..aku amek je towel2 tu, spin tros..abes cte...sng kije aku..hehe..
Da elok2 mo0d RAJEN aku dtg, tibe2 terbantut sbb tu..geram je rasa..tp bwt2 cool..woot woot!


tgk buih sabun da nk terkuar dari mesin basuh..!

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment