Saturday, December 11, 2010

Bapa sama Ibu ku suda pulang:)

Waahh lama sungguh x hapdet..tetibe rindu..cewahh gituuu kan.. eden nak ceghito pasal ayah ngan mak sudah selamat sampai ke tanah air..sebenarnya 5hb hari tuh lagi dorang da balek tp aku lambat nk ceghita tentang tu sume..al maklumlah, duduk kat kampung, kena guna berokbeng je..slow..kalau setakat nk menaip2 neh xdek hal pn..tp entry neh kena upload gambar ngan video cket..tu yg cam malas tahap gaban nk hapdet..memandangkan aku mmg da free sgt2 skrg, xdek keje nk buat da, so bley la nk tunggu gambau sama itu vid loading..xdek ape sgt nk ceghita sbb kt airport tu xdek buat ape pn..juz tunggu mak ngan ayah sampai, then balek la..eh yg paling penting amek gambau eden idak lupo..hah ekau tgk jela..gambau omak ngn ayah masa kt Mekah pn ade jugak aw..

NI MASA KAT MEKAH




ramainyeee! cam semut pn ade..

sila STOP dulu mp3 kat ats tu baru bley tgk vid neh..

===========================================================================


NI PULAK DAH SAMPAI M'SIA *airport*

saya la paling SOPAN!

 peluk cium..! lama x jumpa tok..

ek eh ateh ngan along pn nak jugeeekk!:D
 ade gaya cm DR ROZMEY x? ngahahah!


Udah sampei...!


simpan beg2 dalam bonet..!

pilih3! sume berusia..=)

 haa neh masih bergetah!
 stok dr rozmey blake neh..haha..
 sama ateh busuk saya!


DAH HABESSS!
 arrgghhhh! malu2..:)
eh saya cool je..


XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment