Monday, December 13, 2010

Bowling bersama Kazen2 ku! (mmg suka update lambat2)

Ai, suka bebenor haku update lambat2 neh kan..ekceli maen bowling neh masa esoknya ayh ngan mak balek..masih di kg lagi time tu..err 6hb kot..yess 6hb! mmg plan dah pn nak kuar..bising je dlm umah tu..siap terjerit2 lagi.."sapa nak pegi??sapa nk pegi??"..yg mudamuda mmg x la ckp TAKNAK PEGI kn..pelik sgt da tu..yg tinggal org2 tua..eh along x ikot jugak tp x lama lagi nk jadi bini org da..xley ikot! xley ikot!haha..echeeiii padahal beriya ajak along ikot sekali..tp dye tetap tanak..xpe lah!
Yg mudamuda sume ikot..ade tu yg ikot tp tanak maen pn..haih!sape la tu..
Mmg sronok giler2 lah..amek2 gambau, record..sume ade! pastu yg xley blah masing2 ade hati nk jadi duta nyok produk dari DR ROZMEY wooo! x cye??xpa, wa kasi lu olang tgk sama itu gamba aa..mula2 neh mst la kena bebel2 dulu kt korang kn..
Lepas abes maen, kteorg makan kt Mekdi je..tu pn da nk dekat maghrib..yela, kuar pun pukul 3 ke 4 tah..ptg sgt da..maen plak sejam..mkn lagi..haa lama tu..solat asar kt surau dlm megamall je..walaupun bau surau yg terperap tu mcm....errrr kira aku bley muntah2 angin la..tp aku kn gagah, tetap masuk gak..haha..bapak poyo..!
Siap makan pn dlm pukul 7.30 mlm..kiteorg balek cpt2..pak sedara haku da bising2 da, call anak dye, suroh kiteorg balek..
Weh2! aku nk bgtau neh..aku dpt nombor 3 maen bowling rietuh!power x? baek ckp aku power..!kalau x, xley jd pakwe aku..eh tibe2!gituuu..sorry2..!ober eksited(over excited) pulak..
Ehmm da la, korang tgk la gambau2 dan vid2 kt bwh tu ea..

drebar a.k.a abg haku..

sebelum masok megalanes..sempat ag tu..

dr kiri ea: si kecik, kakak sulong kepada si kecik, dan kakak kepada budak makin besar(aku) nyiahaha..

ni team pertama..

haa tgk2, dtg da DUTA2 cendawan..!eh! hahaaha.(yg pegang bola tu bkn team yg pertama aw..saje nyelit)

haa neh team kedua..eh cop! dak yg pakai selipar tu x maen pn..
*yg aku neh nk nganga2 mulut apsal? cakap ah ober eksaited*


SKILL MASING-MASING DERRR!



ni ade gaya cm superman..nk terbang da tu..
gambau tuan punye belog nk lebih aje! strike nye idok..
haaa nampak tu! cara pegang kena betol..xpe, kte tgk cara dye baling satgi ea..power wehh!=)
abang2 ku..yg baju oren dpt tempat kertama, yg kelabu tu plak tempat pedua..eh!

ahhh! da lama x maen..mmg cmni jd nye..(cover2)
============================================================================

SILA STOP MP3 PLAYER DI ATAS YER!

Selamat menonton!


cik ngan ca'a..


kebetulan plak turn adek beradek ea...
first baling: abg2 aku
second plak: kazen2 aku..dye dua org adek beradek..

DIBENARKAN SENYUM SAHAJA! .gelak besar pun bley..:P

ek ek ehh! style tuuu..style..!

haa nampak2? nk baling kena ade skill gak k..ewah3 cam nk menari plak kak long neh..haha


cara2 membaling ntok masuk longkang..kaki tu penting ea!
alamak2! bdn xley nk imbang plak..=P

Okei cukup! byk2 vid nanti boring pulak kn.


p/s: ayah ckp nanti lepas ca'a abes exam nk ajak pegi maen ag..yeayyy!

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment