Thursday, December 16, 2010

Style Giler!

ASSALAMUALAIKUM..
HYE GENG! eh kaw bkn geng aku, blah!haha.. Kijam kan..

Hari neh aku nk bebel pasal STYLE..! yea, style.!korang taw x ke?? ahh kaw, tipu sgt la kan klw x taw..kaw kan paaaling berstyle..kan2?

Tanak bebel panjang..hari neh nk cakap pasal Yuna style je! hey, sape yg kenal Yuna, sila celik mata..! haaa sume kenal kannn!  Hari tu lagi aku nak post pasal neh tapi macam x kesampaian plak..

Ramai giler anak dara yg cuba ntok tiru cm dye kn..nak2 sytle dye..siap ade nama shawl yuna la bagai..mmg cool lah..!

Then satu hari yg sgt2 bernaseb baek, aku bukak tumblr dye..siap stalk habes2 neh, bukak sume page dye yg ade dlm tuh..dr page 1 sampai 9887347802..okei aku tipu yg tu..tp aku stalk habes-habesan lah..ai, tbe2 aku jd stalker lak hari tu kn..andddd yeahhh bebeh! aku jumpa video dye tunjuk CARA PAKAI SHAWL MACAM LEENA AMIR HANA TAJIMA..alaa, hana tajima tu bestie dye..kalaw korang tgk gambar2 yuna, mmg simple giler2 lah n cool, wa ckp sama lu..x payah susah2 guna brooch byk2, pin byk2, jarum byk2..! 

Ekau pecayo ko tidak??? (koya ckp nogori)
Okei anak-anak kawan-kawan! pegi amek shawl skrg!! cepaaattt!
Pape hal, korang tgk la sendiri k..jgn malu2 jgn segan2 nk cuba...



BOLEH TGK TAPI STOP MP3 PLAYER DIATAS DULU..
mcm biase lah!





DAN HASILNYA.....




 HANA TAJIMA yaw!


Hey kawan, cool kan..! btw, selamat men-terai..=)

p/s: hope giler2 yuna cool ngan entri aku yg neh..
      *ceyt! poyo gler..mcm la dye baca belog haku! mmg x la kan..*

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment