Saturday, December 18, 2010

Masok Top 5 pun Okei dah.

Haluuuu! Korang sehat2 aje ke? kalau x sehat sila pergi cabut gigi klinik yer..skrg neh musim sakit-sakitan kn..batuk lah, selsema lah, demam panas lah,. naseb x giler je..pale otak masok air xpe..tu dek hal..

EH! ape kena mengena ngan tajuk entri aku kali neh? mcm da lari jauh je kn..bukan ape, aku nk reader(s) aku neh sehat2 je..gagah! mcm aku..

Baek lah..korang igt lagi x entry aku pasal dak Lisa Arissa tu..dia suroh buat pasal dia, x kesah la ckp pasal pape pn asalkan tentang dia..dan aku telah buat satu entry pasal dia hari tu..igt x? x igt xpe,.aku bley igt kan kat korang..(klik tang sini) Dah baca??okei good!

Daaan dia dah ade senarai nama pemenang pn..nk tengok??haa pegi la kt blog dia..ngeee~



Hey kawan, aku telah dapat nombor 4 dari 10 orang yg berjaya menambat hati dia kot..cewah! eden suko! halooo, top 5 da tu..sape x suka kn..haha, poyo giler! saje nk bagitau korang and blog dia bgs la ntok freshie blogger..

Haih! korang neh, aku xphm betol la knp x pecaya sgt kt aku kn..xpe2, aku ade bukti yg kukuh! nyiahahaha!

hambekkk!
sudah pecaya sama saya?
wink*

Dia cakap dia ade stalk blog aku weh? waahh! terharu mak tau nyah...xpe2..sila la stalk lagi..teeheee..
And last but not least, thnx to Lisa Arissa..blog awak cool giler! *ayat pancing ke hape neh?* =)

XOXO Leena.

4 comments:

  1. Ayat ikhlas! Pasti punyeeeee! Ngagahahahaha

    ReplyDelete
  2. adek i bace,
    INA DAPAT TOPP 5..! pdhal top 5..! ngahaha

    ReplyDelete