Friday, December 17, 2010

Pembunuh!

Arrgggghh! aku dah jadi pembunuh la! aduuhhh!
acane? acane?
bersalah giler..!
aku telah bunuh serangga yg x berbisa langsung..

mentadak mentadu cm mana pachek tua kerepot saya tu tidor??
kikiki..

Ayah tegur aku sbb dia nampak serangga tu terbaring depan pintu..

Ayah : eh, ape neh??
Aku: err mentadak mentadu..knp? da mati da pun..
Ayah: sape buat? (sambil mencuba ntok amek serangga tu tp x berjaya sbb berminyak)
Aku: ina la..hehe..(senyum pastu buat muka innocent)
Ayah: ish, ni knp berminyak2?spray(guna spray nyamuk) ke?
Aku: err a'ah, ina spray td..da dia terbang2..takot! pastu lepas dia jatuh ina curah minyak angin pulak (cap kapak)..
Ayah: eleh, takot sgt..bkn dia gigit pun..kesian!dye xberbisa, nk hidup jugak..tangkap la buang kat luar..
Aku: hoish! tangkap?? tanak tanak tanak!hehe..

SUNYI...

*nyiiitt nyiit* bunyi cengkerik.
Okei TIPU pasal bunyi2 tu..

Pastu aku diam..sambil2 tu berfikir dan bermonolog..
"betul gak kan..mentadak mentadu bkn berbisa pn..arrggh! bersalah tahap cipan neh..hmmm"

Aku biar je mentadak mentadu tu depan pintu bilik..meratapi pemergiannya..hehe..
nyesal dow!plus takot nk pegang..besar sgt la..so biarkan je..
Aleh2 ayah tgk x terbuang pun ag serangga tu, pastu amek kan tlg buang..
tenkiu2! teehee...

SORRY! kau terjah bilik aku tibe2 je..
kan da kena seksa..
hurmm :'(

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment