Monday, December 27, 2010

Weeehhooo! Malaysia menang..(padahal x tgk pun..heee:D )

Hey hey, apa perasaan korang sekarang neh? Malaysia belasah Indonesia 3-0 derr..yer 3-0..ape kaw hengat Malaysia x power ke?? Aku jadi coach dorang kan, mst la power giler..dpt score! haih, tu pun nk aku bagitau jugak ke? adoi..!okei, perasaan kejap..

Aku x tgk pun perlawanan dorang tadi, bukan x support..i support they'ol okeiii..*sengau*..tapi aku ade benda nk buat tadi..memasak, basuh pinggan, basuh baju, sidai baju, lipat baju, kemas rumah, kemas bilik, bla bla bla...errrr...okei dah..tu sume aku tipu je..nyiahaha..aku sebenarnya minat giler x minat bola..x kuar dari bilik pun! tp camne aku tau result tu??haaa...nmpk x permainan dia kt situ..aku ngan player Malaysia neh ade instinct yg kuat, gituuu..kaw ade? kaw ade? xdek kaaann.. nak cakap aku perasan lagi la tu..yer silakan!

Ape kaw hengat aku dok dalam bilik neh cam dok dalam cendawan ddr tempurung ke? oh tidak tidak..tidak sama sekali..x guna betul aku kalau ngadap lappy tapi x tau pape..huhu..aku tau result nya dr fb lah..ramai giler dow jadi sport reporter malam neh..setiap satu gol, ade je org buat report kt status masing2 kan..bagus2! i loike yaww! so x la aku ketinggalan..bukan bola je..badminton ke anugerah juara lagu ke, cm dulu2 tu pun terus ramai jd free reporter..loike loike loike!

Tengok penyokong2 Malaysia neh!

=========================================================================
Dan apabila Malaysia telah menjaringkan gol..

apsal aku buat tanda soal?? sbb dia macam x taw je ade match mlm neh..

untuk gol yg seterusnya pulak..

Laaaaaast sekali yang neh game da abes..sume nk post kan..
bagus!

Bagus ntok player Malaysia..!keep it up..!=)
Love u..eh tibe2!

Chow yaww!(hip hop)

XOXO Leena..

No comments:

Post a Comment