Saturday, January 1, 2011

Saya sayang dia..! SO WHAT??

HYE2! 
EH kawan, igt lagi x entri aku pasal My Birthday tu..
sungguh ku x mampu, menahan rindu..ahh ahh!*sengau*
ehh tiba2 dangdut mai pulak kn..haha..
x, aku nk ckp, aku syg dia sbb dia celebrate birthday aku..(eh da celebrate bru nk syg??ohh x lah!)
sungguh aku x sangka la dia nk celebrate..kecik2 pun tetap celebrate, kan?..=)
aku kenal dia lama giler da..
mak, ayah, adik2 dia pun aku kenal gak aw..

Hari tu pegi umah dia, igt nak lepak saje2 sbb masing2 da nk balik kampus..:(
Aleh2 dia ngn adik dia celebrate bday aku..alahai, sweetkan??haha..
X penah2 aku celebrate (masa da besar la), tgk2 dia celebrate..suka suka!
celebrate dalam BILIK lagi okeiiii..
jgn jeles nyah..=P


Nak tgk x sape aku syg tu..?
baeklah..dia dan adek dia aku bg korang tgk..

Thanks a lot bebeh!

XOXO Leena..

2 comments:

  1. ohh so sweet, rindu ko! nanti balik roger2 ok! :((
    muah muah! :X

    ReplyDelete
  2. ehee..miss u too! gempak kan tajuk aku..haha..
    orait2! daaa~
    muahhhh!:*

    ReplyDelete