Saturday, February 19, 2011

Cute macam aku..ehhh!!hahaa..

Halohaaa..! EH! ASSALAMUALAIKUM..=)

Lamanya x update blog ni kan..kulat dah tumbuh agaknya..maaf yer kawan2, aku quite bz lah skrg..cewah bz ke kakak? ntah! mcm xdek masa sgt nk update..bz ape pn aku x tau lah..sekarang aku ade kat rumah, so boleh la nk ngadap lappy lama2..sampai juling pn xpe..mak aku dah rindu sangat katanya..aku pun balik je la kn..nak  buat cmne..haha..xlah, aku balik sbb nak beli barang2 keperluan ntok stok sebulan kt kampus..malas beli kat sana, nanti kena kuar kan duit sniri..saya x kaya..ehh tibe2 lak kn..haha..tp serious, mmg aku tanak beli barang2 tu guna duit sniri, nanti xdek duit nk shopping baju, shawl, shawl, baju, shawl, shawl daaannn shawl lagi..hahahaha! biasalah, perempuan kan x lekang dari shopping..naseb la sape yg ikot tu kn..=P

==========================================================================
Aku dah lama nak ckp pasal ni tp xdek jodoh masa pulak.. hari ni baru la boleh nk show kan kat korang benda alah ni..


Hambek!! aku kasi dua terus gambar kat korang..(sorry, gambar x cantek)

Hari tu aku nak pinjam dictionary BM-BI, BI-BM kat Peah.. dan2 je dia hulur dic ni..mcm xdek pape berlaku..aku terkezut n gelak punya lah besar sebabnyaaaa...

Abaikan plastik kepci tu.
Mak ai, xdek besar lagi ke kau nak kasi kat aku..???


Dari elok-elok aku ade dua mata, nanti karang tiba2 jadi 4..acane? acane?haa..
Cinonet je saiznya..hadehhh! BEL punya pasal, pedih2 mata aku nengoknya..sabor jelaaa..
Pape pun terimakasih je la yer Peahhh..ZZzzzzZZ..

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment