Saturday, February 5, 2011

PASUKAN MERAH PUTIH..!

 dimulakan dengan gambar bunga ros merah depan rumah andung..(ditangkap oleh saya)

 next, kek yang merahnya mak ngah..3 tingkat..
lepas makan, gerenti semua dlm mulut jadi merah termasuk lah gigi..

ALHAMDULILLAH.. Selesai la sudah majlis perkahwinan along..dan aku telah dapat abang ipar baru..yeayyy! tapi malangnya aku x byk mencapap plak hari tu..haish! rugi betul lah..haha..dah la gambar aku dorang x byk amek..saket hati awwwww..cewah! xpe lah, kali ni aku merendah diri yg sedia rendah..malas nk dok depan kamera sgt(padahal hampa giler dow)..pape pn sgt besh kenduri along hari tu..makanan habes awal ouh..baru pukul 2.30 p.m makanan yilekkkk! da la time tu berpusu-pusu orang datang..x terlayan dah..beratur kemaen panjang lagi..nasi pulak kena tanak lain.. cendol yg ditempah utk 1000 orang pn sekejap je lesap..walawehhh! masing2 datang mmg perut kosong betul..xpe lah, biar x cukup dari berlebih2..=)

Hari ni dah bertolak ke Kelantan utk majlis sambut menantu..yg muda2 ramai x ikot sbb masing2 ade kelas hari isnin..pagi2 pulak tu..takut x sempat nak balik kampus hari ahad nanti..

Ayuh! lihat saje gambar2 hari MERAH PUTIH tu yerrr..



abang long mahathir dan kak along husna..






 suka gambau neh.


 tengok tangan budak paling puteh tu..
jari dia merah2 sbb makan krim kek tu lah..








 ehh si bella tembam pun ade!

keluarga bahagia..nyiahahaha!
========================================================================

 comel kan??? nyiaahahaha!
ini sahaja PASUKAN MERAH PUTIH yerrr!

CHIOWWW~

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment