Wednesday, February 2, 2011

Tak lama lagi dah nak kawen puuunnnn..

Alooooohaa! Esok hari kebesaran Along saya yg busuk lagi masam..dia nak kawen dah..lepas kena pindah nuuuunnn jauh disana..T_T
Macam biasalah, kawen along kali ni buat kat umah andung (Bukit Setongkol,Kuantan)..dulu masa angah kawen and along bertunang kat rumah andung jugak..ramai sedara mara dekat kawasan sini, sbb tu la buat kat rumah andung je.. OH! temanya warna MERAH PUTIH..sempena CNY kan..;)
Sekarang masing2 sibuk dok isi gula2,bahulu,air kotak ngan kerepek bawang dalam beg ntok door gift esok..malam ni masing2 akan dapat tugas masing2..tah ape pulak tugas aku dapat nanti..nak cop jadi pengapit x boleh pulak..karang x pasal2 tahun depan ade lagi kenduri..cewah!haha..
Aku sempat amek beberapa je gambar untuk tatapan korang..x banyak aw! tunggu semua dah siap, along pun da kawen, baru lah boleh nk letak gambar banyak2..

MALAM BERINAI.

video



Kena guna air asam limau sebelum letak inai.
Hasilnya! tapi baru sebelah tangan la..
========================================================================

hey tgk2! aku buat keje ouh! hahaha..

Kalau terasa diri tu kanak2 boleh la amek..
Bilik pengantin sebelum dihias..sumpah la KEMAS!
======================================================================
Pelamin separuh siap..=)

Tu je lah buat masa ni okei..tunggu esok lusa pulak tawww!
CHIOWW!

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment