Sunday, March 13, 2011

Telur Puaka!

Lapaarr...lapaarrr..laapppaarrr..Tadi dalam kepala hotak pikir nk buat maggi..tapi kali ni ambo make maggi mee jawa cap adabi..hadoi! mana la datang maggi tu..nak maggi kari tp xdek pulak..hmm aku x suka maggi jowo tu tp makan je la sbb maggi tu je yang ade..ehmm bahan! konon2 nya dalam maggi tu nk letak ayam, carrot, cili, sosej, bla bla bla tp hampeh! aku letak TELUR ayam je
Da lama x balik rumah(padahal 3 minggu je), dok Jengka lama sgt sampaikan mana mak aku letak telur pn x jumpa..godek2 fridge baru la jumpa..tersorok rupanya..hmm..
Sedang asyik masak maggi, aku letak sebijik je telur ayam dalam periuk tp macam x cukup je(kantoi suka makan telur!)..pastu pegi amek telur ayam lagi..x sabar nak masukkan dalam periuk sbb takot maggi kembang(padahal lapar tahap gaban time tu)..dengan pantas aku basuh telur pastu pappp papp!ketuk telur bg pecah then letak dlm mangguk..
AAaaaaaa!buerkkk! telur busuuukkkk!! telur kuning dah bertukar warna dow! gelinyeeee! x caya??
Haa tgk video ni..





Terbantut selera aku tapi apakan daya..makan je la maggi bertelur satu tu tp x habes pn..balance2 tu aku buang je..x sodap!!
Sekarang tengah kelaparan..T__T


XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment