Friday, May 6, 2011

HERO baru dalam family..sukasuka!:D

Alohaa! kak munah da lama menyepi kan..kenapa kenapa? hah! jgn di tanya sbb jawapan dia, MALAS nak taip! mesti ada yang bising, "kalau malas, baik xpayah buat blog..!". Haish! sekarang ni blog kau ke blog aku??nampak x aku tengah marah ni..?bak kata dalam fan page dlm FB, Aku Tampaq Pala Hang Satgi, Hilang Dai! Mau? haa takot,takot..!:p


Baiklah, kita teruskan je perjalanan hidup cerita kita pada hari ini yer adikadik.. HERO?? superman kah?spiderman kah?spenderman kah?o0ps teeetttt! tamo tamo..mak x pernah ajar kaann? HERO yang di maksudkan tu, baby angah n kak sabariah aku la..ingat x aku cerita pasal andung dolu2 lepas tu aku ade letak muka sorang2 dlm family aku..hapee?x hengattt?xpe, penyelamat ade..picit je sini satgi kuar la..kat situ ade gambau angah ngan kak sabariah.. Alhamdulillah kak sabariah selamat melahirkan baby boy pada 3 MEI 2011..yeayyy! saya dah ade anak buah! tapi x yeayy sbb dah jadi mokcekk!hoh!


masa ni umur dia 1 hari..kat Kuantan Medical Center lagi..
nak cubit2 pipi pun x boleh lagi..tahan je lah..

Yeayyy! dah ade kat rumah pun..(hari ketiga)..Hamboi, lena betul..nasib x kuat sangat menangis..merengek tu biasa la kan..       






saya kacau awak tido jap..padan muka!haha..machek yg kijam..:p

 beriaya nau menangisnya!
besau nanti siap lah kena cubit2 pipi tu..ngee~

Angah belum letak nama lagi sebab sebelum ni scan ingatkan anak perempuan..dua kali kot scan guna 4D..doc ckp perempuan tp last2 kuar laki jugak..so x sediakan nama untuk laki..sekarang masing2 dok mencari lagi..siap berbincang kat group untuk sedara-mara lagi.. haa tgk2..!


Hamboi, nak kena vote bagai..Untuk fruit son (anak buah) punya pasal, kteorang discuss aw..kerjasama itu penting!;)

okei lah, zaijian!

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment