Saturday, May 21, 2011

Miss You!

ehh?? gambar aku ke?
kawankawan, aku dah kawen sebenarnya..
betullll..sumpah TIPU! =P

saya rindu org dalam gambar tu..lama x jumpa..dia dah pindah kt SABAH! sobsob..
pagi tadi dia call, aku x angkat..sebab?? tidur!sorry..sobsob lagi..
xpe lah, layankan aje gambar2 masa dia kawen..aku x dapat dtg masa sambut menantu kat kelantan..sobsob lagilagidanlagi!(bukan g-i-l-a!)






semua ni kat kelantan..
========================================================================

yang ni kat kuantan! haa time ni aku ade la..
========================================================================



ALONGGGG Mishewwww! :'(

Semoga Berbahagia dengan Abang M/Abang long..=D
Dah berbulan2 kawen tp ni baru nk wish..boleh mcm tu? ngee~

Okei-bye!

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment