Wednesday, May 25, 2011

Si Comel (macam aku :D )

 Yeahhh bebeh! akhirnya budak tecik yg chumeyll (bajet comel eja cmtu) dah dapat nama pun..lama jugak nak bagi nama kat dia ni..siap kena vote2 bagai kan..last2 cadangan ateh jugak yang kena..nama dia AHMAD IRFAN HAZIQ BIN AHMAD QADUMI.. amacam?okei tak? ahh okei x okei, dah bagi pun..tapi aku suka nama tu..x la berbelit2 lidah nak sebut nama mcm omputeh kennnn?derr..
Lepas je dia lahir, andong yang jaga dia..mandi, bedung semua..sebelum bagi nama kat dia,andung telah panggi dia AWANG..xkan la nk panggil BABY plak..x boleh terima aku..! adess dapat la nama Awang sekejap..lepas tu ayah suruh panggil AHMAD..kira okei la tu sebab nanti mmg letak Ahmad jugak..
Dan sekarang setelah ada nama, kiteorang pggl HAZIQ.. dia pun dah besar sikit..sukasuka!

 atok mana x sayang cucu..:)


ayah cakap, kalau cucu cikgu baju kena buat masuk dalam seluar..
kena kemas!
haa hambekk! sampai ke dada dah seluar dia.
ayah punya keje la tu..
=========================================================================
Ni pulak masa dia baru lepas mandi..tinggal bahagian bawah je x pakai lagi..;)

  video
  ==================================================================

Ehh pandai pulak dia buat muka..
Xpe, besar nanti kita buat muka pelik sama2 ea..haha..
 
 
Zaijian!

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment