Friday, October 14, 2011

Comel macam makcik dia..okeibye!

Salam 1 Malaysia guys! =D

Seperti yang dijanjikan kpd kalian, aku nak update lepas habis final exam kan..baiklah, aku akan tunaikan..tp maaf sebab lambat gila sebab blah je dari jengka terus duduk kampung, rumah andung sebab andung tak sihat sebab mata dia ada katarak..berapa kali nak 'sebab' daa.. boring doh! tak tau nak buat ape duduk kampung..mmg betul-betul tersumbat pale otak aku..kawan-kawan pun dok tanya hawat lama tak nampak online pesebuk?pegi mana? alahai rindu sgt la tuwwww!tau sangat dah (perasan melampau).. lepas tu aku orang paling last tau hot stories..byk kot..macam-macam hal lah ade.. tapi skrg dah ade kat rumah..so tak lah boring sangat..weehhooo!

Ehh dah banyak sangat kerepek (merepek) ni..sampai dah lari tajuk..padahal nak cakap pasal benda lain..erm, sekarang dia makin comel..yes!comel! mcm saya.nanti tgk je gambar-gambar kat bawah..comel mcm aku tak?#perah+santan=perasan! haha..


TADAAA! 

Sekarang dah masuk 5 bulan pun..yeayyy!seronoknyewww! ehh macam aku pulak mak dia..

pandai buat mimik muka dah..bagus! paksu dia ni tak mandi lagi..ade hati nak peluk-peluk..

"hoh! nak cari gaduh ke??"haziq cakap..

"adeh adeh, sakit pinggang terple'ot"haziq cakap lagi..paksu dia tak pandai dukung la..  

Olololo! somel sangat!      

dah pandai meniarap!


Tak sabar nak tunggu dia boleh berjalan lepas tu bercakap..baru boleh gurau ganas-ganas dgn dia..
Bila dah boleh bercakap, baru update pasal dia..buat masa ni, ni last entry untuk dia..=)

Okeibye!

XOXO Leena.

2 comments: