Tuesday, April 3, 2012

Berpisah dengan penghuni-penghuni No. 28, Taman Jengka Mahkota.


 Kali ni aku update sekali gus terus..takut nanti lupa lepas tu tak update update dah..dah la aku ni ada masalah ingatan..eh!

Okei, straight to the point lah ye.. Lepas je aku habis paper khamis hari tu, 29 March, terus aku angkat-angkat barang and chow chin chow..habis je exam jam 11 pagi, terus pergi jumpa lecturer pasal nak uruskan hal praktikal untuk sem depan..jam 12:11 tgh hari ayah dah text, "Dah siap? kat mana?". ek eh ayah ni awalnya sampai..aku dah minta dia bertolak jam 10 pagi..rupa-rupanya lepas hantar ateh pergi kerja pagi tu lagi ayah dah terus gerak.. aku reply, "Dah siap..ayah kat mana tu?"..ayah telah balas, "kat depan ghumah..lambat lagi?" Alamak! ayah dah sampai la..cacing dalam perut ni dah meminta-minta makanan tapi tak sempat nak bagi makan..aku memang selalu berkomunikasi dgn cacing kalau nak tahu (okei sumpah tipu)..dengan menggelabahnya aku balas "oh yeke?kejap2..lagi 5 minit sampai"..kesian dekat kawan yang naik 1 kereta dengan aku sbb tak dapat lunch..sorry =(

So lepas sampai rumah terus angkat barang letak dalam kereta..kawan-kawan yang naik kereta satu lagi belum balik..dorang sempat pergi makan dulu..then dah siap kemas barang, aku tunggu budak-budak ni sampai rumah dulu sebelum aku bergerak ke kuantan.. Hah! bila dorang dah sampai je, perasaan sebak tu dah mengada-ngada  nak bermanja dengan aku..tapi cover!hehe...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

nama dia baby
ni nama dia b

Saya akan rindu dekat rabbit rabbit ni.. :'(
*ayah, nak bela rabbit jugak boleh?*
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ruang tamu..terlampau kemas.
bilik tidur..tilam dan toto dah angkut ke luar..tu tinggal yang kawan-kawan punya.
Baju hijau tu nama dia Peah. mak dia pun sampai time tu jugak..so balik tu kitaorang gerak sekali..

abaikan rumah bersepah

kira kira!


okei, ini sangat obvious..buat-buat tak nampak je lah ape yang  semak kat tepi tu..
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SEDIH.





Kenapa gambar aku takde? haa sebab aku yg pegang kamera masa ni..amek gambar orang menangis je la..yg lain nak cover macho kan..mengada! =P

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Seronok je kalau setiap masa mcm ni.. =)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IT'S TIME TO SAY GOODBYE, DARLINGS  ='(



Bye bye kawan, bye bye sahabat, bye bye roomates, bye bye housemates, bye bye labbit, bye bye zaki!*tuan rumah* eh?kat zaki taknak bye bye lah..kita tak kawan dia..haha..

Bila-bila nanti kita jumpa lagi hokeyyy! =')

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment