Tuesday, April 3, 2012

Final Exam (Sem 5)

Haish! sem 5 ni lah aku rasa paling paling paling paling tertekan..mula-mula sem je aku rasa aku paling bahagia sebab tak banyak 'kerja sekolah'..rilex je..biasanya setiap malam buat lah kerja sikit-sikit tapi kali ni takde langsung!yesss langsung..! malam-malam layan movie je..every weekend nak balik aje..pantang ade cuti lah senang..hah! pastu satu lagi sebab sem ni banyak kali cuti am..heaven tak heaven nye aku kan..

Tapi tu permulaan sem 5 lah..bila dah hujung-hujung rasa macam nak gila buat kerja weh..!stay up sampai subuh pastu mula lah kelas pukul 8 pagi tu ponteng..yang takleh blah nye time aku tak datang tu lah ramai yang tak datang..nasib kelas tu aku jarang ponteng..so kalau sekali dua ponteng takde surat or mc tu takpe lagi lah..haish, dah tidur pukul 4, 5 macam tu..sampai mata dah gaya panda..kadang-kadang pergi kelas orang tegur mata bengkak..demmm! buat kerja last minute kot! huahuahua..padan lah dengan muka aku kan..tidur pun tak menentu..masa tu, aku dah kira pukul berapa..asal rasa macam penat sangat aku bantai tidur..tapi selalunye waktu maghrib lah..ye, tau tak baik tidur waktu mcm tu..nanti banyak side effects kena kat kita tapiii...dah nak buat macam mana, tu je masa yang ada.. =(

Test pulak berlambak-lambak..dari 28 Feb sampai lah 4 March (semangat tgk kalendar)..non stop hokei!assignment berlambak..pastu ada MUET pulak..perghh nak menangis je rasa time tu..ehh dah menangis dah pun..hikhik(gelak gedik)..cengeng doh! Orang balik study week awal je, kitaorang 7 March baru balik..bapok sedih!

muka sedih la konon kononnye..*puii!
Then final exam pun dah mula..first paper aku, ETR300..rasanya sapa-sapa kat Uitm sem akhir musti amek subjek ni..projek die mmg sakit hati..macam kita ni betul-betul nak buka bisnes je..hoh!
Second paper is OMT350..boleh tahan susah jugak soalan dia tp aku keluar awal dr hall..acane tu?danggg!
dalam 1 kereta tu kitaorang sumbat sampai 5 orang kat seat belakang..sardin sardin! naseb ler rumah tak jauh mana dengan Uitm.

sila abaikan jerawat-jerawat kat muka tu..

Third paper pulak ACC100..emm so so je lah..lepas tu OMT360 pulak! rasa mcm boleh jawab tp mcm tak boleh jawab..acane acane? tunggu je la result nanti.. Last paper if OMT340 (LAW) paling aku tak minat pasal benda alah ni..tension je jawab..ape ape hal, pasghah je lah!oh ye, lupa nak bagi tau..sem ni aku duduk rumah sewa dah..tak duduk kolej..so makin hari makin sengkek..

Okei dah, penat menaip..tunggu entry perpisahan pulak..hee..

Adios!



XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment