Monday, April 2, 2012

Maaflah :(

Assalamualaikum readers.. hey, tersangatlah lama aku tak menghadap blog kan..minta maaf banyak-banyak-banyak-banyak-banyak pasal sem 5 ni aku busy plus family aku asyik balik kampung je..dua bulan lepas kalau tak silap lah, andong kena operate secara kecil-kecilan kat mata dia..cewah, maca berniaga pulak kan..eh operate ke?laser kot..alaa yang ada katarak kat mata tuu..haa sebab tu lah..lepas tu family kitaorang kena jaga andong..isi ubat kat mata segala bagai sebab andong duduk sorang-sorang je kat rumah tu..takde orang nak tengok-tengokkan dia..arwah atok dah dekat 6 tahun lebih meninggalkan kitaorang..(rindu kat atok. al-fatihah).sedara-mara ada datang tapi kejap je lah sebab dorang pun ade kerja masing-masing kan..jauh pulak..family kitaorang je yang paling dekat dengan rumah andong.. then duduk dekat kampung dekat sebulan lebih macam tu..mati kutu ouh duduk situ..dah la takde internet sbb streamyx guna dekat rumah je..nak sambung kat rumah andong memang tak la kan..nasib rumah andong dekat dengan bandar..so kalau weekend aku balik, boleh round round bandar.. :)

Maaf lagi sekali sebab last entry aku pasal jadual tu kan..haa tu memang mula-mula aku masuk semester 5..dan dan dan kali ni update dah habes sem 5 dah pun..berapa bulan aku tinggal korang?cepat, kira kira! haha..ade ke yg rindu?hikhik!maluuu..-.-'

Lepas tu nak minta maaf kalau sape-sape yang komen entry aku sebelum-sebelum ni tapi aku tak reply balik..memang selama 1 semester ni aku tak buka blog langsung..baca blog orang lain ada lah tu pun sebab ternampak dalam facebook je..dapat online sbb guna broadband kawan pulak tu..sedihhh! eh terima kasih kepada kawan-kawan yang simpati kat saya..ceh, tetiba!

Ermm ermm lepas tu minta maaf sebab semua-semua lah..tak terfikir dah ni.. Next entry baru kita start cerita aktiviti hujung-hujung sem 5 dan sem break ni ea..



Maaf. =(

XOXO Leena.

2 comments: