Friday, August 17, 2012

Ramadhan.

Salam dan selamat sejahtera rakan sekalian.
apa macam lu punya puasa? ada cukup ka tarak cukup?
bila cakap pasal puasa ni, rasa macam baru je nak wish Selamat Berpuasa kat semorang. boleh? 
Padahal tinggal lagi berapa hari je nak raya tapi aku baru nak wish. Ahh tak kira, tak kira! jangan la marah abang-abang, kakak-kakak, adik-adik, saudara saudari cikebung cikebung. hehe. harini baru ada masa terluang nak hapdet. 
Ok tu je untuk entri kali ni.





















Hahah agak-agak rasa macam nak bunuh diri tak baca entri ni. yela macam bermotif sangat kan. setakat wish selamat berpuasa je. hikhik. Takpe lah, janji wish walaupun ketinggalan sangat. ye dak?
So abang-abang, pakcik pakcik yang masih gagah lagi perkasa ni puasa cukup tak? hah! tak cukup? ok dah, close sekarang. saya tak suka kawan dgn orang mcm tu. ecewah! tetiba je kan. tak la, aku bercanda aja deh. lek lek. =)

Selama aku duduk kat kolej dalam bulan puasa ni, aku perhatikan ramai sangat pelajar balik setiap minggu. weekend je mesti sunyi. sunyi je mesti weekend. 
Oh ya, kebetulan kita start puasa jatuh hari Sabtu, students pun beronok-ronok la nak balik termasuklah aku. Lepas tu washing machine jadi mangsa. 24/7 berpusing. Lepas sorang sorang basuh baju. Hari rabu lagi dah penuh. berderet baldi, bakul dan segala benda depan washing machine tu. nak cop la kononnya. 

ni waktu tengahari. students pergi kelas so tak banyak sangat.
kalau malam lagi berderet tapi tak sempat nak snap. #maaf

kalau ada nampak 'anak-anak sedara' tu buat don't know je la yek.=D
tapi rasanya takde.

Nasiblah aku balik kerja jam 5 petang. students pun belum balik dari kelas lagi so sempat la men-cilok barisan dorang. huahuahua! eh bajet ganas.
Tak tahu lah sampai hari apa benda ni settle. Tapi memang ramai sangat yang menggelupur nak balik. Aku pun terpaksa ambil cuti hari jumaat nak balik punya pasal. al maklum la, nak berpuasa dengan korga tersinta. ;) 

Hmm rasanya tu je lah kot. dah takde benda nak cakap sangat. dan kita dah nak raya pun. yeayy!
So so so, Selamat Menghabiskan Puasa anda =)

Bagi menghilangkan rasa rindu serindu rindunya dekat aku, nah kasi tepek sikit muka kat sini. hikhik!



bye bye.

XOXO Leena.

No comments:

Post a Comment